Stefan Zweig-Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu💌

“Ben, bütün o zaman boyunca yalnızca sende yaşadım.”

Bugün, çok derinlere dokunan , hissedildiğinde ve anlaşılabilindiğinde muazzam sonuçları olabilecek bir kitapla karşınızdayım🌹

Bu kitapta biyografi alanının ustası Stefan Zweig psikolojiyle harmanladığı detayları ile karşımıza çıkıyor. Zaten Zweig’nin psikoloji alanında Freud , Adler ve Jung’tan çokça etkilendiği ve bütünüyle ele alabildiğini bilmemiz bizim için iyi olur yoksa sadece bu kitapta aşık bir kadının mektubunu okuduğumuzu sanabiliriz.

Özellikle bizi sorgulatan en önemli detay nitekim “mutlak aşk” kavramıdır. Kitabın sonunda bize okuyucuyu zorlayan en zor kısmın ‘tek taraflı’ olan bu aşkın gerçek aşk olup olmadığı sorusu olduğu yazılmıştır. Bende kendimce cevapladım aslında bu soruyu ama spoiler içereceği için burdan paylaşmak istemiyorum 👐🏻

Son olarak , psikoloji çözümlemeyi seviyorsanız mutlaka ve mutlaka okumanız gereken muazzam bir eser. Size şimdiden iyi okumalar🌹 

Ölmem sana acı verecek olsaydı eğer, o zaman ölmezdim.

Bir Yanıt Bırakın

